Bebis....

8 februari blev min broder farfar läser detta på FB...har lite bara lite kontakt med min broders son vilket gör mej ledsen, skulle velat ha funnits mer i han 20 åriga liv..men omständigheterna har gjort att det har blivit så..men nu har vi lite mer kontakt, tackar FB för den chansen..tidigt att bli pappa vid 20 år kan man tycka ,hoppas att han axlar ansvaret som en familjefar ska , han har ju ingen direkt förebild, då hans egen far min bror togs ifrån honom när han var liten knalle, ingen vet (el. många vet)var hans kropp finns det är jävligt frustrerande,
men jag är ganska säker på att en dag ska vi få veta, men när den dagen kommer ///

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/9hUy9ePyo6Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0