Nyfiken

..."man ska inte dö nyfiken" sa en chef till mej en gång, sant som det är sagt de..så nu ska jag stilla min nyfikenhet ang. detta med att blogga..
Så det är bara att " blaska på"

fick ett sms från min älskade syster som befinner sej i Phuket Thailand..strålande väder stod det..hmhm visst det har vi här i Koppom också plusgrader o sol...fast inte samma värme ..fast det sa jag inte ..får inte visa att jag är avis..fast jag och min Larserik firade nyår i Spanien så det så..

Idag har min bättre hälft hjälpt min son Tom och hans Charlotte at lägga in en matta i deras" träningsrum"fick se en lite bebismage jag skall bli farmor i augusti helt underbart...men mormor är jag 6 ggr om livet är allt bra underbart.jag har 4 barn 2 av varje ,5 pojkbarnbarn och så kom lilla Annie i somras som nu snart är 8 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0