Fredag 110311

Min syster ringde mej igår och meddelade att "våran" Karin har somnat in hon blev nästan 90 år.
Karin har fungerat som en extra mamma för mej och mina syskon,
det började som en resurs när vi miste vår mamma på 70-talet..
Karin kom in som "hemsamarit" och ett stöd får oss barn och vår pappa som själv inte var äldre än 40.
Pappa blev ensam med 4 barn....men då kom hon som en ängel och styrde opp våra liv..det har jag varit henne evigt tacksam för i alla dessa år..
jag är väldigt glad att jag hann säga det till henne vad hon har betytt för mej ..de andra får tala för sej själva..fast jag vet att de tänker på samma sätt som mej..

blomster/Pflanze06.gif                                        aenglar/Engel03.gif                 aenglar/Engel05.gif                                             blomster/Pflanze06.gif
Du är föralltid en del utav oss så fjärran men ändå nära en ängel skall bära vår hälsning till dej..........
Vila i frid älskade Karin nu får du sova hos din Ture..


Kommentarer
Postat av: libbi

Fint skrivet av dig ,kunde jag skicka en tår så skulle jag, men jag har den i ögonvrån...

2011-03-12 @ 18:52:30
Postat av: Anita

Tack det vet jag att du har kram...

2011-03-12 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0