1:an fyller 10


Nu har mitt förstfödda barnbarn blivit stora karl, idag var det 10 år sedan han kom till världen,nog är det fantastiskt 10 år.

Han fick en cykel,mobiltelefon m.m nöjd liten ( stor) kille



Nya cykel och ny hjälm som morbror Jens hade köpt.

Kusinerna var där hela högen men det var Annie som satt still så jag fick ta kort!


Vekka litta "smöle"

Banan i väntan på tårta!

Trevligt med kalas, nu är det inget förrän nästa fredag!! då är det Annie´s tur att fylla för första gången.
Grattis igen älskade Leo.

Kommentarer
Postat av: PIA

Hej.. å så du har såå gamle barnbarn:).. Härligt.. mitt äldsta är 8 år drygt.. JA det är såå gött med disse barna..

Vilken snygg bildkavalkad du gjort... väldigt snyggt!



Pia

2011-06-01 @ 22:19:52
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Anita

Tack ! ja så gamla barnbarn har jag!!ja det är verkligen härligt me dessa ôngera.

2011-06-02 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0