Onsdag och lön

Aldrig fel med lön så nu kan jag shoppa om jag vill, men det ska jag inte, här lägger vi kronorna i spargrisen om det blir några över Thailand väntar ju!!

Jobbardagen flöt på ,klippte gräs nästan hela dagen, det båste utav bara fasen idag med frisyren går till helvete haha precis som om det skulle spela någon roll det finns ju bara Pär som ser mej och jag tror inte han bryr sej !!

Satte mej vid datorn när jag kom hem och grejsade med lite kort!



Denna bilden tog jag när vi var i fjällen,gissa om Leo var kall om fötterna men han skullle testa trodde kanske att det var varmare brrr.............


Mina älsklingspojkar..om någon flekke sårer mina pojker så skjuter jag och gräver ner dom bak stôga..replik from the movie RED..nästan så jag menert!!!

Älsklings flicka!

Här är storfeskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0