Min födelsedag..

Jaha då har det gått ytterligare ett år..börjar bli till åren nu..gäller att ta tillvara på dagarna  upp med tuppen och isäng sist..ja ibland funkar det faktiskt iallafall det där med tuppen..kanske det är ett ålderstecken..äsch man är ju inte äldre än man känner sej..

Trevligt har det varit hela dagen

Först kom lillpojken i familjen med blomma,lott och choklad..dock ingen vinst lott men den lotten fick jag -78 när mitt första barn kom till världen..

Tom & Charlotte,Lars.Louise,Emilia och nytillskottet Wilma en vecka gammal...kom också
Syster Libbi ringde Pernilla och barnen kom sist men absolut inte minst kom Fredrik med familjen...

100  grattishälsningar via Facebook..fy fasen va kul att fylla år....

counter/Counter07.gif

Fick massa pengar som jag ska omvandla till THBT...tack min älskling..





Mina fina Crocs!! tack mina goa´flickor

Tack Tom & Charlotte!!



Mera bebis!!

Wilma & Emilia Borg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0