Morsdag 2011

Ja så blev det morsdag även i år , det tackar jag för Tom & Charlotte var här med en fin skål formad som ett hjärta plus massa trisslotter, vinst...25 kronor alltid något .
Passade på att ta lite magkort på den blivande mamman, pappan tycker att jag drôler!!!
Charlotte i vecka 30


Fick även present av älsklingen tunika och jättefin sjal, ros i kruka och middag på Thon Hotell, de ni mina vänner.
Jens, Lina ringde och sa grattis de kommer men kanske inte förrän i morgon jobb och fotboll kom emellan.
Lars och jag kokte kaffe och tog med en tårta och for till min dotter & måg i Tälle de är lite speedade nu , idag var det tapetsering som stod på menyn, gäller att ligga i om de skall bli klara, men va fint det blir.
Jag fick en jättestor kruka med Dahlior i vitt.
Det är allt bra gött att va mamma.
Vi hann med att fixa lite i trädgården,gjorde en liten myshörna

Kommentarer
Postat av: PIA

JA men jädrar va du ligger i nura:).. Bilder så fine så.. och drôler gör du inte.. nää pass på å ta såå möe bilder du bare lan.. Ha de..Pia

2011-05-29 @ 20:44:49
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Anita

Tack Pia detta är ju så kul,tack för tipsen på program

2011-05-29 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0