onsdag 4 maj

3,5 kalla grader skrapade rutan?nej jag sprutade på lite spolarvätska det funkade raka vägen till Sulvik gällde att hinna fram i tid !! lite bensin i tanken...trodde så när man var yngre att gasade man på så hann man till macken innan det blev tom tank...väl framme ...

" UR FUNKTION " fattades bara det kl 06.15 en kall majmorron...men det var bara att smyga vidare mot Ottebol...puh det gick vägen..
Smsade min polar Pär som inte skulle börja förrän kl. 13.00 han ringde mej trodde nog att jag  stod utefter vägen...snäll som han är kom han senare med -20 liter bensin-.



Gött med snälla arbetskamrater fast jag skulle ha gjort detsamma sådetså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0