Fredagsmys i ensamhet!!

Här sitter jag och kan inget annat gubben har dragit till Oslo på firmafest, det gjorde han tidig fm visserligen,
det gör ju inte saken så värst mycket bättre tycker jag, han lämnade mej här med hundarna och en avklingande influensa.

Nejdå det går allt bra om tv,internet,telefon hade fungerat så hade de iaf underlättat betydligt...men jag hade en skvätt "soppa"i bilen plus att det fanns en skvätt soppa i kylen så den stärkte jag mej med(den i kylen alltså) drog en sväng med bilen till Kopperativet och köpte mej lite tröst (snäll min gubbe han hade fyllt på  mitt konto innan han drog tack min älskling för omtanken )



En blombukett piggar alltid upp



Pôse nötter är heller inte fel


Till sist men inte minst bara vanligt vatten!

TREVLIG FREDAG PÅ ER ALLA ANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0