32 grader.............

Ja så varmt var det idag!! klippte gräs i 5 timmar puh det fanns nästan ingen luft att andas kändes det som.
Innan gräsklippningen bonade jag golvet i församlingshemmet 6 ggr, blankt som en spegel...så ska det va!!och nu är det gjort.

Syrran har inhandlat en kompostbehållare åt mej idag som hon skickade med Jens hem, fin service det för en som bor på vischan.



Ja så var det dax att få ihop denna saken,men efter lite stygga ord så var den på plats.




Nu är det bara att fylla " burken" med rätt saker det kanske blir det svåra!!


Och så här blev det när Larsa snickrat vår veranda !
Tack för idag.






Kommentarer
Postat av: PIA

Hejsan.. tack:).. Vad fint du bor.. och på vischan dit längtar jag av och till.. då får man far hem te far och mor:) där var jag idag och firade min pappas födelesdag.. och fick lite lugn och ro:) Jo då ryggf*n höll .. så idag tar jag det lilla lugna har ju jobbat igen efter en nästan hel vecka i latmaskens tecken!Undrar vad du jobbar med.. efter som du klippt gräs i fem timmar! och bonat golv..herregud sp energiskt och jobbigt det lät!!:) ha en skön kväll ..Pia

2011-06-08 @ 19:54:00
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Anita

Ja vi bor bra skogen bakom och mera hus på framsidan, men vi hyr bara men det får duga, jag jobbar på kôrgårn NY- Ottebol men har bara ett vik. som tar slut nu i juli, sen vete fn va det blir, men till våren ska jag få komma tillbaka.

Sköjigt att ha föräldrar i livet vid " våran" ålder dessutom. Var rädd om ryggen nu..haha snart ska du ju vila på den ( semester) menar jag !! tack ha en skön kväll själv fast nu vart det snart natta // Anita

2011-06-08 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0