Svenska flaggans dag..

6 juni i år inföll det på en måndag, det innebär ju att vi som jobbar ( inte alla) men en del är lediga idag, fint väder är det en bonus som gillas, älsklingen min jobbar i Norge så han fick vackert palla sej i väg.


Lite senare kom det ...REGN... men innan dess hann jag klippa gräset och trimma Elias och Jens körde in lite ved!Han är så duktig den lille 4-åringen cyklade till Jens ( inga stödhjul där inte) senare drog vi oss upp till mej för lite glass o film, men Elias och hundarna somnade på mattan zzzzzzzzzzzzzz


Ser ganska skönt ut kepsen ligger inte långt ifrån!

Pappa Fredrik kom så han fick bara ta en " Cowboy sträck " sen var det nog full fart på unge herr Karlsson och säkert inte lika "go" som när han är med mormor!?

Jag återvände till Jens och gjorde färdigt, sen blev det lite mat/ matlådor till mej och sonen. Mannen i huset får plocka ur frysen han,inte kattskit det heller som min salige far skulle ha sagt!

Och regnet bara öser ner.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0